舞道ダンスシアター 公式ブログ

スポンサーサイト


シアトルの観客の皆さんからの感想

シアトル公演をご覧頂いた方達からの感想が届きました.


みつるぎさん、ニランジャン、そして出演者全員の思いと熱意が伝わったんだなあとうれしくなりますね!!
読んでみてください.


シアトルの観客の方達から届いた感想
1. Very clever production.
2. Not just a musical, not just a dance performance, not just a play, it was a very unique production,. Fun and great for small venues so that audience can be a part of the performance. It was very touching to see all the performers looked very happy having achieved such a great performance.
3. Powerful performance! If it were a little shorter, kids could stay forcused.
4. Great story line.
5. Felt refreshing and also proud. The laughter that I haven’t had for a while. Kids were amazing.
6. Moved by the enthusiasm of all the performers. Great impact to the theater community.
7. Wishing there were more performances (2 or 3 days).
8. I could tell that they practiced very hard. It was like a performance by professionals.
9. The lead actor was superb, great dancing and acting.
10. Dancers of all the ages looked having fun and that made audience smile.
11. We loved the actor who played the Complaint Department, good acting and good looking.
12. This show made me so happy.
13. I could tell that this was a huge undertaking. Great job achieving this whole thing, creating the performance, performing, and arranging the trip. Thank you.
14. Please come back to perform in the near future.



1、大変よく出来た作品である.
2、ただのミュージカルではないし、ただのダンスパフォーマンスでもない、ただの芝居でもない、本当にユニークな作品だ.小さい規模の劇場に大変ふさわしい観客が一体となれる楽しくすばらしい作品だった.出演者がすばらしい舞台を作り上げたという達成感と歓びが観ている者たちに伝わって大変感動的だった.
3、力強いパフォーマンス!もしもう少し短ければ観客の子供たちの集中が続いたと思う.
4、優れた物語展開だった.
5、新鮮ですばらしいものだった.ここ最近こんなに笑ったことなかったなあ.子供たちがすばらしかった.
6、出演者全員の熱意に感動した.演劇界に大きなインパクトを与える.
7、もっと上演回数が多ければ良かったのに.(2−3日間続くとか)
8、よく練習を積んだことがわかる.プロフェッショナルの公演のようだった.
9、主演の俳優はダンスも芝居も最高だった.
10、幅広い年代層のダンサーたちが楽しく踊っていたことが、観客に微笑みを与えた.
11、私たちは苦情処理係をした役者が大好きだった、良い役者だったしgood looking(男前!).
12、このショーを観てハッピーになった.
13、これはすごく大変な仕事だったと思う.すべてのこと、この芝居を作り、演じ、このツアーをアレンジしたこと.本当にありがとう.
14、ぜひ、近い将来また公演をしに戻ってきてほしい.
IMG_7013_convert_20130623070854.jpg


コメント

素晴らしい!

感想を書いてくれる人が「イイこと」を書いてくれるということを差し引いても
絶賛の嵐ですね〜!
舞道は再演っていうのはないんでしょうか?
っていうぐらい個人的に超お気に入りの作品でした。
日本公演&シアトル公演に関わった皆様に拍手!です。

Re: 素晴らしい!

アメリカではアンケートをしなかったから、これらの声は観客からメールや電話で届いたものだそうです、
アメリカのお客様は積極的な反応ですねv-238
まりちゃんのお気に入り作品「たびたま」、愛知で上映のプロデューサーになってくれたら皆喜んで行くよ!

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

http://budodance.blog50.fc2.com/tb.php/312-47d3e3b2

 | HOME | 

最近の記事

カテゴリー



 ©2008 BUDO DANCE THEATER


 

FC2Ad

